Mijn Blog

SeLA-management. Om service meer experience te geven.

TERUG CONTACT

 

 

De mensen achter SeLA-Management

 

Petra portret-web

Petra Hillenius
Als topzwemster vertegenwoordigde zij Nederland bij vele internationale toernooien, zoals de Olympische spelen van 1984 in Los Angeles.
Met dezelfde gedrevenheid waarmee ze topsporter was, begeleidt ze nu organisaties. “Ik ben bevlogen om een bijdrage te leveren aan duurzame kwaliteitsverbetering. Helpen bij de zoektocht naar een betere klantexperience is mijn passie.”

Ervaring
Na de studies Toegepaste Huishoudwetenschappen en Bedrijfskunde ging Petra Hillenius aan de slag als hoofd voeding en service van revalidatiecentrum de Hoogstraat. Vervolgens was ze hoofd facilitaire dienst bij Verpleeghuis Bovenwegen in Zeist.
Als eigenaar van SeLA-management (sinds 2008) heeft ze inmiddels diverse projecten bij uiteenlopende organisaties met succes begeleid.

Ambitie

Met SeLA-management heeft Petra Hillenius grote ambities. “Aan de ene kant draait het om het beter inrichten van de processen, op basis van innovatie en toegepaste kennis. Aan de andere kant richt ik me op de medewerkers, die juist in de dienstverlening het verschil kunnen maken.”

Uitdaging
Petra Hillenius combineert het ondernemerschap met doceren bij de opleiding Facility Management van hogeschool Saxion in Deventer. “Of het nu gaat om studenten of medewerkers van een organisatie: voor mij is het een uitdaging om mensen het maximale uit zichzelf te laten halen. Het is mooi om te zien dat mensen trots worden op hun werk en dit uitstralen naar hun gasten.” 

Kernwaarden
Inspirator, versneller, onconventioneel, betrouwbaar, flexibel en dynamisch.

Netwerk
Lid van FEN, Facility Estate Network: een netwerk om elkaar als vakgenoten te versterken om opdrachtgevers nóg beter advies te kunnen geven.

FEN_logo

Bestuursfunctie:

KNZB:

Per april 2014 is Petra Bestuurslid van de  Nederlandse zwembond.

SHAA.

Per november 2014 is Petra penningmeester van de de SHAA de alumni verening van de FM opleiding

 

 

Pepijn Hillenius
In 2016 is Pepijn mede-eigenaar geworden van SeLA-management met als kennisgebied Services en Klantbeleving. Gedurende zijn studie Facility Management heeft hij diverse kortlopende opdrachten verricht waarbij Circulaire Economie, Duurzaamheid en het inrichten van nieuwe Facilitaire Concepten kernbegrippen zijn. Hij is voor een onderneming een verrijking en levert frisse blik op Services en heeft energieke ideeën. In het derde leerjaar heeft hij stage gelopen bij Konica Minolta in Japan. In deze organisatie heeft hij onderzoek gedaan hoe de mindset van Japanners is qua arbeidsethos in relatie naar productiviteit.

Ervaring
2016 Meegewerkt aan de Olympic Experience in Scheveningen.
Stuttgard Winterschool specialisatie; Space Sharing
Helsinki Summerschool specialisatie; Service & Design
Oslo Winterschool specialisatie; Price & Value

 

Ambitie
SeLA-management is voor Pepijn de kans om zijn studie direct in praktijk te brengen en kan organisaties ondersteunen met uitvoerende werkzaamheden volgens oproepbasis. Hij wil vooral in een team samenwerken en heeft binnen verschillende opdrachten laten zien werkprocessen snel te doorzien.
Pepijn wil als jonge ondernemer graag kennismaken met zoveel mogelijk organisaties waarin hij zijn energie en deskundigheid in het werk kan laten zien.

Het resultaat van het service design concept gemaakt in Helsinki

 

 

Kernwaarden
Snel, efficient, jong, actueel, accuraat, verbeteraar.

 

 

 

 m