Mijn Blog

SeLA-management. Om service meer experience te geven.

TERUG CONTACT

Opdrachtgevers en projecten:

de-friese-wouden

Teamcoach Facilitair Berchhiem Friesewouden. Burgum

februari 2016 tot heden

 

 radboud

Radboud Universiteit, entreemanagement

2015 – 2016

 

infacilities

 

Het vorm en inhoud geven aan de de iNfacilities methode om de klantexperience bij diverse opdrachtgevers te verhogen.

2015

hago (1)

SeLA-management werkt bij Hago aan een methode om medewerkers resultaat gericht te leren werken en leidinggevende te sturen vanuit de Guest Journey de gewenste klantexperience te realiseren.

2015- heden

Coaching bij diverse opdrachtgevers:
Startende ondernemers ondersteunen bij het opzetten en vormgeven van de eigen onderneming.

Hoofd facilitaire dienst in de gezondheidszorg om betere aansluiting tussen facilitair en zorg mogelijk te maken.

Collega adviseurs ondersteunen bij inkoop en verbetertrajecten.

2013- heden

 

Service experience online

Service_experience_Online_logo

Opzetten van Service experience online, een platvorm van elearning op het gebied van gastvrijheid.  http://www.servicexponline.nl/

Service experience online is het platvorm dat ook andere trainers de kans wil bieden om op een eigen elearning line op te zetten als ondersteuning van de eigen trainingen.

2014

 

Sodexo Altys

 

Het beeldmerk van het project.

Het beeldmerk van het project.

 

Het project Sodexo Experience wordt inhoudelijk vormgegeven vanuit SeLA.
SeLA begeleidt de gehele organisatie om te kunnen sturen op klantexperience van de diverse opdrachtgevers.

mei 2013 – februari 2014

Academisch ziekenhuis Maastricht

Pasted Graphic
Het begeleiden van de voedingsaanbesteding voor restaurant en centrale keuken.
Via Best Value Percurement de aanbesteding van het bezoekersrestaurant.
In samenwerking met Wilfred Schipperen, KonRadaff.
mei 2012 – juni 2013

Livio
Pasted Graphic 4
De verbetering van de voedingsdienst van alle locaties. Het ontwikkelen van een restaurantconcept in de vorm van een traiteursysteem.
2012

Securitas
Pasted Graphic 2

Workshop: een betere aansluiting tussen de beveiliging en een opdrachtgever.
2012

Trimenzo
Pasted Graphic 5

Project ter verbetering van de aansluiting tussen zorg en facilitaire service in een krimpende organisatie.
2011

Florence
Pasted Graphic 8

Borging. Florence heeft door middel van SeLA de servicelevels van het eten en drinken binnen de verschillende verzorgingshuizen inzichtelijk gemaakt.
2011

Cormet
Cormet logo

Workshop: binnen het cateringproces de toegevoegde waarde vergroten voor studenten, docenten en Saxion.
In samenwerking met Saxion-studenten.
2011

Erasmus Mc Rotterdam
Pasted Graphic 6

Projectverbetering: alle projecten van Patiënt Prominent op koers krijgen.
In samenwerking met Guest.
2010 en 2011

Asito Medical
Pasted Graphic 9

Verbetertraject: Asito heeft SeLA gebruikt om de toegevoegde waarde van schoonmaak voor de opdrachtgevers te vergroten.
In samenwerking met Guest.
2010

Livio
Pasted Graphic 4

Livio heeft als eerste organisatie gebruikgemaakt van SeLA om de serviceverlening in de nieuwe financiering vorm te geven.
2008