Mijn Blog

SeLA-management. Om service meer experience te geven.

TERUG CONTACT

De 13 gaps van facility management

Een handig hulpmiddel voor facilitaire organisaties is het boek:  De 13 gaps van facility management.
SeLA-management heeft dit praktische handboek ontwikkeld in samenwerking met studenten van de hogeschool Saxion.

13 gaps-web

Bewustwording
In het boek wordt op een herkenbare manier beschreven wat de gaps (manco’s) van de facilitaire organisatie kunnen zijn. Bijvoorbeeld dat het beleid niet aansluit bij de klantbehoefte. Of dat er geen wisselwerking is tussen medewerker en klant. Maar ook dat het programma van eisen niet overeenstemt met de realiteit.
Het bewust worden van de gaps is al een stap naar een betere klantexperience.

 

De eerste druk is uitverkocht.

Kansen herkennen

De 13 gaps van facility management is een kwaliteitsmodel dat organisaties helpt met het zoeken naar kansen om de klanttevredenheid te vergroten. Door deze kansen te herkennen, kan er een brug geslagen worden naar mogelijke oplossingen.

omslag13 gaps web

IMG_1530

De tweede druk, qua tekst gelijk, maar wel enkele nieuwe foto’s

Prijs: € 18,00 (incl. verzendkosten).

Het boek is opgenomen bij enkele hogescholen en ROC’s op de boekenlijst.

Eind juni 2018 is het boek wegens grote belangstelling in herdruk gegaan.

Bestellen

 

Een artikel in de food hospitality over de 13 gaps.

https://sela-management.nl/wp-content/uploads/2013/11/artikel_food_hospitality2.pdf

Foto’s van de boekpresentatie:

IMG_2747     IMG_2703IMG_2706